Rólunk

Vállalatunkról, filozófiánkról és az Orsys éttermi szoftver létrejöttének történetéről.

Történetünk

Vállalatunk 2015 óta foglalkozik vendéglátóhelyek és éttermek kiszolgálásával. Kezdetben éttermi honlapokkal, applikációkkal, rendelési felületekkel és marketinggel foglalkoztunk. Akkoriban még 2 személyes vállalatunk fő célja az egységek tisztességes és minőségi szolgáltatása volt. Már akkor is alapértéknek tartottuk az őszinteséget. Ekkor jött el az idő, hogy megtaláltuk azt a szolgáltatást, amivel igazán tudunk a mindennapokban előrelépést kezdeményezni.

A vendéglátó szoftver ötlete sok beszélgetés útján jött velünk szembe, mivel már akkor is folyamatosan tartottuk a kapcsolatot vendéglátó partnereinkkel. Ők jelezték számunkra, hogy ezen a piacon nagyon elmaradottak a résztvevők, leginkább csak 90-es és 2000-es évekbeli szoftverek voltak, akik nem fejlődtek a piaci igényekkel együtt. 2019-ben indítottuk el az Orsys Éttermi Szoftver első MVP verzióját. Azóta is a partnerekkel együttműködve fejlesztjük, javítjuk és egészítjük ki a szoftverünk.

Miben vagyunk mások?

Vállalatunk fő megkülönböztető ismérve a hozzáállás, őszinteség és fejlődni akarás. Partnereinkre sosem tekintünk pénztárcaként, hanem fontos pillérként. Minden ügyfelünkkel jó kapcsolatot ápolunk, figyelünk rájuk és kéréseiket a legjobb tudásunk szerint kiszolgáljuk. Ezeket az emberi tulajdonságokat a vállalatunk alapértékének is meghatároztuk, ezért minden munkatársunk tudhatja, mit várunk el tőle.

Filozófiánk

Az itt meghatározott alapértékek vezetik vállalatunk és irányt mutatnak nekünk a jó és nehéz időkben is.

Őszinteség és tisztesség

Nagyon fontos alapítóink és vállalatunk számára az őszinteség és tisztesség. Hosszú távon csak is megfelelő magatartással lehet a célokat elérni.

Alázatosság

A Vállalat minden szolgáltatása ezt a filozófiát tükrözi. Fontosnak tartjuk az  “állandóan kezdők legyünk” hozzáállást ami lehetővé teszi, hogy felfigyeljünk és észrevegyük a változást és hogy ne legyünk elbizakodottak. Igenis mindenkinek lehet jó ötlete és számunkra fontos, hogy minden munkatárs és partner részt vegyen a vállalat életében.

Egy csapat, egy cél

Ebben a hajóban közösen vagyunk benne, együtt evezünk, közösen sírunk és nevetünk. hosszútávon csakis a win-win lehetőségekkel lehet változást teremteni.

Tanulás és fejlődés

Az irány adott. Mindig egy picit jobbnak lenni, előre haladni és fejlődni. Ezt várjuk el saját magunktól és munkatársainktól is. Az egész vállalat erre a fő filozófiára épült. Ne mi mondjuk meg, hogyan kell működnie valaminek, hanem a piacon lévő szakértők, tulajdonosok és vendéglátó vezetők.

Kedvesség

Ugyanannyi energia morcosnak, közönyösnek, vagy akár bunkónak lenni, mint kedvesnek. Akkor miért ne legyünk mindig kedvesek? Nem csak a mi életünket de a körülöttünk lévőkét is jobbá teszi. Figyeljünk egymásra és törődjünk egymással.

Számunkra fontos elismerések

Miközben haladunk a jövő felé, fontosnak tartjuk, hogy kicsit vissza gondoljunk a múltra és arra, hogy mi az amire igazán büszkék vagyunk. Ezt a rövid kis részt ennek szeretnénk szentelni.

  • A szoftverünk tervezésében és kialakításában már több mint 20 éttermi partner segédkezett és ez a szám folyamatosan növekszik.
  • Büszkék vagyunk rá, hogy szolgáltatásaink minősége miatt még egy vendéglátó egységet sem bontotta fel velünk az együttműködését.
  • Több tucat olyan partnerünk van, akikkel heti szinten tartjuk a kapcsolatot és már többek is mint partnerek.