Vállalatunk 2015 óta foglalkozik vendéglátóhelyek és éttermek kiszolgálásával. Kezdetben éttermi honlapokkal, applikációkkal, rendelési felületekkel és marketinggel foglalkoztunk. Akkoriban még 2 személyes vállalatunk fő célja az egységek tisztességes és minőségi szolgáltatása volt. Már akkor is alapértéknek tartottuk az őszinteséget. Ekkor jött el az idő, hogy megtaláltuk azt a szolgáltatást, amivel igazán tudunk a mindennapokban előrelépést kezdeményezni.
A vendéglátó szoftver ötlete sok beszélgetés útján jött velünk szembe, mivel már akkor is folyamatosan tartottuk a kapcsolatot vendéglátó partnereinkkel. Ők jelezték számunkra, hogy ezen a piacon nagyon elmaradottak a résztvevők, leginkább csak 90-es és 2000-es évekbeli szoftverek voltak, akik nem fejlődtek a piaci igényekkel együtt. 2019-ben indítottuk el az Orsys Éttermi Szoftver első MVP verzióját. Azóta is a partnerekkel együttműködve fejlesztjük, javítjuk és egészítjük ki a szoftverünk.
Vállalatunk fő megkülönböztető ismérve a hozzáállás, őszinteség és fejlődni akarás. Partnereinkre sosem tekintünk pénztárcaként, hanem fontos pillérként. Minden ügyfelünkkel jó kapcsolatot ápolunk, figyelünk rájuk és kéréseiket a legjobb tudásunk szerint kiszolgáljuk. Ezeket az emberi tulajdonságokat a vállalatunk alapértékének is meghatároztuk, ezért minden munkatársunk tudhatja, mit várunk el tőle.
Az itt meghatározott alapértékek vezetik vállalatunk és irányt mutatnak nekünk a jó és nehéz időkben is.
Nagyon fontos alapítóink és vállalatunk számára az őszinteség és tisztesség. Hosszú távon csak is megfelelő magatartással lehet a célokat elérni.
A Vállalat minden szolgáltatása ezt a filozófiát tükrözi. Fontosnak tartjuk az “állandóan kezdők legyünk” hozzáállást ami lehetővé teszi, hogy felfigyeljünk és észrevegyük a változást és hogy ne legyünk elbizakodottak. Igenis mindenkinek lehet jó ötlete és számunkra fontos, hogy minden munkatárs és partner részt vegyen a vállalat életében.
Ebben a hajóban közösen vagyunk benne, együtt evezünk, közösen sírunk és nevetünk. hosszútávon csakis a win-win lehetőségekkel lehet változást teremteni.
Az irány adott. Mindig egy picit jobbnak lenni, előre haladni és fejlődni. Ezt várjuk el saját magunktól és munkatársainktól is. Az egész vállalat erre a fő filozófiára épült. Ne mi mondjuk meg, hogyan kell működnie valaminek, hanem a piacon lévő szakértők, tulajdonosok és vendéglátó vezetők.
Ugyanannyi energia morcosnak, közönyösnek, vagy akár bunkónak lenni, mint kedvesnek. Akkor miért ne legyünk mindig kedvesek? Nem csak a mi életünket de a körülöttünk lévőkét is jobbá teszi. Figyeljünk egymásra és törődjünk egymással.
Miközben haladunk a jövő felé, fontosnak tartjuk, hogy kicsit vissza gondoljunk a múltra és arra, hogy mi az amire igazán büszkék vagyunk. Ezt a rövid kis részt ennek szeretnénk szentelni.