A statisztikák szerint, minden három étteremből csak egy éli meg a valódi sikert, kettő bezár a második szülinapja előtt. A legfontosabb minden tekintetben a mit ne csinálj kérdéskör...
Rengeteg tévhit terjeng az interneten az NTAK adatszolgáltatással kapcsolatban, most ezeket szeretnénk tisztázni...
Bár a nyári szezon még javában tart, sokan közületek ilyenkor is azon töri a fejét, hogyan tehetné még hatékonyabbá a vendéglátó helyét. Rendszeresen felmerülő kérdések...
A vendéglátóhelyeknek és turisztikai attrakciót üzemeltető cégeknek július elsejétől akkor kell az NTAK részére adatot szolgáltatni, ha tavalyi nettó árbevétele meghaladta a 100 millió forintot.
Mi ez az új rendszer? Kinek kell regisztrálnia? Mennyiben terjed ki a vendéglátásban tevékenykedőkre? A következőkben összefoglaljuk a legfontosabb tudnivalókat.
A jól átgondolt napi menük és speciális menük segítségével újdonságot, új élményt kínálhatsz a vendégeidnek, okot adhatsz nekik arra, hogy visszatérjenek, valamint csökkentheted az étel pazarlást és maximalizálhatod a bevételeidet!
Több száz vendéglátó egység tulajdonos által feltett kérdésre válaszoltak az NTAK munkatársai, amit teljes egészében itt olvashatsz. Vigyázat, hosszú olvasmány!
Ebben a cikkben felfedezheted az éttermek közösségi média megjelenéseinek fontosságát és hatékony módszereket találsz arra, hogyan növeld az online jelenlétedet és vonzd be az ügyfeleket. Ismerd meg a legjobb gyakorlatokat az éttermi közösségi média stratégiák terén és szerezz inspirációt az eredmén
A látogatók becsábításának egyik legjobb módja egy esemény vagy rendezvény szervezése. Ezzel a lehetőséggel nem csak új vendégeket szerezhetsz de a régi törzs vendégeket is megmozgathatod.
Sokan bezártak, sokan tervezik a bezárást, van aki motivációját vesztette, de szerencsére vannak, akik nem adják fel és azon ötletelnek, hogyan lehetne túlélni ezt a válságos időszakot.