A szájról szájra marketing egy erőteljes és alapvető, ha nem épp a legalapvetőbb marketing eszköz, amely hatékonyan növelheti az éttermed hírnevét és vendégkörét.
A sorozat befejező részében rátérünk az eredmények mérésére és értékelésére....
A Tudástár előző bejegyzésében az organikus és a fizetett tartalmak különbségéről beszéltünk és részletesen kibontottuk a célközönség, illetve a célcsoportépítés témakörét is. A sorozat második részében a célzott tartalommarketingről és tartalomgyártásról lesz szó.
Ismerd meg, hogyan használhatod ki a Facebookot vállalkozásod sikeréhez - fedezd fel, hogyan építhetsz ki értékes kapcsolatokat és növelheted márkahűségedet a közönségeddel!
Fedezd fel a TripAdvisor használatának művészetét és tanuld meg, hogyan hozhatod ki a maximumot a profilodból, miközben elkerülöd a túlzott függés csapdáját.
Tudástárunk következő bejegyzésében szeretnénk bevezetni a Tripadvisor-marketingbe, gyakorlati stratégiákkal, hasznos tanácsokkal. Tarts velünk, nézzünk szét kicsit a TripAdvisor háza táján!
Ebben a részben a sikeres, aktív profilkezelés „mikéntjébe, és hogyanjába” pillantunk bele, illetve átbeszélünk néhány gyakran felmerülő kérdést is, a Google Cégemmel kapcsolatban.
Január 1-jétől Magyarországon életbe lép egy új, több európai országban már működő, kötelező visszaváltási díjas rendszer (rövidítve: DRS), amely jelentős változásokat hoz a vendéglátóiparban és a fogyasztói szokásokban egyaránt.
A Google Cégem (Google My Business) egy olyan ingyenes eszköz, amelyet a Google hozott létre annak érdekében, hogy a vállalkozások könnyedén kezelhessék online jelenlétüket a Google keresőben és a térképen.
Sokszor beleesünk abba a hibába, hogy csak volumenében értékeljük pénzünket, egyetlen célként csupán a minél nagyobb bevétel lebeg a szemünk előtt nem kellően törődve azzal, hogy ez mennyibe is került nekünk valójában.